Gladsaxe Teaterforenings første sæson

Gladsaxe Teaterforening er stolt af at kunne byde alle velkommen til sin første sæson.

Vi har bestræbt os på at sammensætte et spændende og alsidigt program, der indeholder nyt og gammelt, drama og komik, dans, musik og meget mere - kort sagt bør der være teateroplevelser af enhver slags og for enhver smag.

I forårssæsonen 2007 lægger vi ud med hele tre forestillinger på Gladsaxe Ny Teater. Disse bliver fulgt op af en række forestillinger i Lyngby Kulturhus i samarbejde med Lyngby-Taarbæk Teaterforening.

Vi startede et spændende samarbejde med Lyngby-Taarbæk Teaterforening i 2006 og efter en række succesfulde forestillinger følger vi nu op i det nye år. Lyngby-Taarbæk Teaterforening vil på samme måde deltage i nogle af vore forestillinger på Gladsaxe Ny Teater!

Læs om teatertilbudene her

Bliv medlem og få rabat på store oplevelser

Det er vores håb, at endnu flere vil bakke op omkring foreningen ved at blive medlem og dermed være med til at skabe et rigt kulturliv i og omkring Gladsaxe. Som medlem får du 40 kr. rabat på hver billet du køber i forhold til normalprisen. De 40 kr. er fratrukket alle priser der angives her på hjemmesiden og i Teateravisen.

Bliv medlem her

Bestil billetter her

Gladsaxe Teaterforening tildelt initiativpris
Gladsaxe Teaterforening blev i forbindelse med Gladsaxe Kulturdag den 19. august 2006 tildelt Gladsaxe Kommunes Kulturelle Initiativpris 2006.